AddyFahmi

AddyFahmi

Thursday, July 10, 2008

Hari jumaat 11hb,hari ke-2 pesta di adakan.. hari ani meriah usulnya.. business cabutan betuah pun so far so good.. hehehe.. ada yang menunggu ani bah..ukan menunggu apa..menunggu kami datang..pasal hari ani kami datang kan hampir kul 10 dah..huhu...sambutan hangat nampaknya..
bah lina jaga hadiah2 atu..jangan sampai kana curi..hahaha..mahal pakah ah..



tu nah nenek yang menunggu dari pagi ah..kasian... pasal kelmarin ia inda dpt katanya.. then kan cuba nasib hari ani.. dui ma... siap pakai duit syiling lagi...jgn saja kita pakai gigi palsu kita untuk mencabut..hehe..(atu pun mun ada).. keke.. jgn marah nini ah..~beibun.


8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888


baWah ani antara booth2 yang ada tempat pesta.



ejen jualan syakrikat mosal.. booth bersebelahan dengan kami.. menjual produk rempah.. nyaman lah.. terutama supnya.... cuba ia.. rugi kalu inda cuba.. seratus peratus nyaman.. tapi bagi ku plang tu... anywayz.. aku nada conection dgn dorang.. and pujian ku atu.. awu.. nyaman kaliah~hehe

cute2 arnab nya ah... pecaya kamu.. kalau ia bekurap kah apakah,bagi saja minyak 'M' bagas kereta ah..kuarang asam petuanya..tapi tukang jual atu sendiri yang bagitaulah.. kalau arnab jgn bagi makan sayur or minum air.. pasal kalau air biar air yang ada ubat.. kalau sayur bagi kangkong saja.. waa... sensitive usulnya arnab ani.. bukan sanang kan menjaga usulnya..hmmm..yang pastinya.. harga seekor BND$20.00

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT