AddyFahmi
Wednesday, July 9, 2008
hhmmm.... My Life wif PELANGI FM.
hhmmm... huh..mcm inda percaya sebenarnya aku ani dah jadi ahli pelangi fm... ..Selama Ani aku cuba untuk mengelak untuk jadi dj di pelangi.. aku pohon dah bah.. nasional,nurislam and harmoni.. semata2 inda mau menghancurkan pelangi if aku jadi dj sana.. oh well last2 jadi tia jua.. tuhan atu jua bah.. membagi dugaan.. tapi entah ah... mcm i dont know mcm mana aku jadi dj.. aku sendiri mcm entah.. mcm kan putus asa dah.. aku bnyk terima kritikan apa.. hhmm.. yang penting YES!!! jadi dj pelangi inda sanang~!!!!!! or jadi dj ani inda senang.senang lagui mencukur bulu..haha
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT