owh yeah.. kan kongsikan jua.. hehehe pengalaman menarik..semasa mothers day.. buleh di katakan surprise lah.. on the day.. planing untuk buat mothers day ani nada bah..tapi tiba2 hatiku atu terbuka jua kan mengadakan,sal ada rezeki lebih..so my mum and ngangah sama amit langsung nda tau acara apa yang kan kami buat,sampai dorang makai baju biasa hehe..lapas atu..sudah semua sampai..kami tutup lampu..then sorang dari wakil keluarga bawa kek masing2..anak ngangah ku ma amit ku..sorang ja yang tau pasal plannig ani..pasal ku suruh dorang yg membeli kek untuk mum dorang.. ok sambung ceta.. kami tutup lampu.lepas atu bawa lah ke atas meja..haha..dorang pikir menyambut birthday ku..
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT