AddyFahmi

AddyFahmi

Monday, July 14, 2008

owh yeah.. kan kongsikan jua.. hehehe pengalaman menarik..semasa mothers day.. buleh di katakan surprise lah.. on the day.. planing untuk buat mothers day ani nada bah..tapi tiba2 hatiku atu terbuka jua kan mengadakan,sal ada rezeki lebih..so my mum and ngangah sama amit langsung nda tau acara apa yang kan kami buat,sampai dorang makai baju biasa hehe..lapas atu..sudah semua sampai..kami tutup lampu..then sorang dari wakil keluarga bawa kek masing2..anak ngangah ku ma amit ku..sorang ja yang tau pasal plannig ani..pasal ku suruh dorang yg membeli kek untuk mum dorang.. ok sambung ceta.. kami tutup lampu.lepas atu bawa lah ke atas meja..haha..dorang pikir menyambut birthday ku..

then ku tarik lah mothers ani ke meja and tempat kek masing2..yatah..saat atu tah dorang liat wording happy mother day betulis..hehehe... nampak banar2 muka dorang ani terkejut campur terharu and gembira.. well sapa yang organize..budak baik ani jua..kekeke

kk... putung lah k...semoga menjadi ibu yang baik.. dan semoga dosa2 kecil ataupun besar yang anakanda lakukan di maafin..kekeke.....;')
.....HAPPY MOTHERS DAY....

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT