ok lah..my feelings for today:-
1) aku sedih banar2 rasanya kan bulan ramadhan ani..sedih gembiralah..sampai aku buleh nanges dgr lagu manbai ah...aku inda tau..setiap ramadhan memang macam anilah rasaku..aku terkenangkan jua mulah niniku..tekanangkan kejahatan ku yang ku buat arah parents ku...i mean.. entahlah..mana tau aku pernah kurang ajar kan..sapa tau...yatah jadi buah pikiran ku..terkenangkan kehidupan yang ku lalui sebelum puasa..terkenangkan part kaja2 ku..
2)part keraja...ok lha.. hari ani.. aku memang bejalan ma awang gundul bin awang botak pelangi atu...aku memang happy..salnya.. entah sal.. aku tu memang inda biasa sorang2..aku ngalih jua sal malamnya aku keraja...then masa keraja malam atu tah..masa ku baru opening datang tah sms teguran dari bos... hehehe...aku happy berabbis sal aku tau di mana silapku..pasal inda pernah pun i mean jarang ia kan bagi aku teguran direct..aku inda tau lah...(tapi dlm otakku negative pulang)tapi thankz sangat2 pada bos..banar tu..jgn gopoh..tapi bos..entah aku buat2 ceria and bersemangan actualynya,biasa mun ada prob luar jgn d bawa2....hehe.yg penting..ganya kan terus dan terus lagi meneruskan perjuangan ku bersama pelangi..sampai mana aku boleh di terima..so..jangan gopoh semasa bercakap.. i'll keep that..tapikan aku malar terstuck..walaupun ku ckp pelahan..walaupun dah ku susun ayat2 di otakku...tersasul lah.. entah aku inda tau kenapa..aku cuba untuk atasi..tapi im so happy lah at last..walau pun tercunggap2 kata org... aku happy while segmen klinik minda ideaku banyak lah..happy lah dengan segmen ani..aku student so aku buleh tanya pat dr e jua masalah ku atu apa solutionnya.....tapi aku sedih when mama rina antar aku text..
3)cakap pasal mama rina..muMMMYYYY~~~~~~nada dengan ku bah...kecuali mumy maida saja lagi tinggal..tapi kalau mumy maida pun nada...nada tia kwn ku yang kapkun dengan otakku...huhu..sedih ku eyh...mengapa kan miani ani...huhuhu;'( ..walau pun inda lama bekawan..and kita lebih tua dari aku...aku dah ngam bah ngan kita..kita pun rasa mcm atu kali jua..anywayz..kalau ku buat salah and jahat arah kita...minta maaf ku ah....aku dah threat kita ma mumy maida mcm mama ku bah..yang lain mcm kaka ku...huuhuARRRRRGGGHHH!!~~~
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT