AddyFahmi
Monday, August 25, 2008
ok..lets see..today.. aku dah posa 2 hari sempena bulan syaaban....hmmm feel so lemah..alum lagi puasa ramadhan..udah puasa..cana kah rasanya..i feel so happy kan puasa ani...tiap tahun ku tunggu bah... i love puasa..entah inda tau kenapa...i just love it..ukan pasal aku kan kurus apa..tapi just..entah.. huh...walau apapun hanya allah yang tau..jiwa ragaku miliknya.. uhey u know wat..aku dah begunting rambut..wawawawa..banyak yg hairan d skulah ah..ada yang ckp aku benazar lah apa lah..tapi inda..it just mcm sebelum ku begunting i feel blur and inda tau kan buat apa..so aku begunting..dats me..kalau nada kan di buat,kadang2 aku makan di kadai..yatah bagi lampuh tu...heyyzz.. nah my pics ma anak org which rupanya ada relation ma aku..huhu
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT