AddyFahmi

AddyFahmi

Tuesday, September 2, 2008

HHHMMMM........PERTAMA RAMADHAN DAH BERLALU....

HUH...banyak dugaan eyh udah..aku kan masa ni in medication..lapar bah jadinya parut pasal ubat atu untuk menguatkan metabolism...yatah..doctor tu punya pasal..haha.. anywayz.. untuk Hari yang pertama berpuasa..tym sahur..rasa hati atu inda kan makan..tapi liat my mum buat ayam buat cornbeef,and masak nya lagi nasi goreng..sapa jua yang inda mau makan..parut ku ani bah meronta2 hahaha...lepas makan.. then naik ke bilik.. well seperti biasa my parents jalan lah ke masjid sembahyang..jangan di tanya y aku inda ikut.??? pasalnya aku kana suruh menjaga adiku yang damit ah..sasak jua ju tu..inda sampai lima minit parents ku jalan.. haha.. menangis cia adiku ani mencari my mom..tebangun upanya udah...

lepas atu terpaksa tah ku memujuk tido di bilik ku..salnya aku kan sembahyang...,,udah atu.. udah ia tetido.. time2 ku sembahyang ah.. ada cia suara nya.. "BANG ELLA KAMIH "LOL!! aku terpaksa jua menaruskan..serious lah sikit mengadap tuhan ani kan..kan tahyiat akhir dah bah...nasib jua ia paham..tahan2 ia ganya di katil...UDAH KU ABIS SEMBAHYANG"Rupa2nya ia tekamih atas tilam dan selimut ku!!!!!!!!!!!!!!ARRRGGGGHHHHH~hahahaha. kan di marahi salah2 pasalnya salah ku~huh! then terpaksa tah ku ambil tilam....ku suruh ia tidor lagi..tidor tah kdia..

tapi aku inda mau tidor..but memaksa untuk tidor salnya esuknya aku duty mengantikkan org yang ala2 diVa,yg mcm selfish jua..tapi aku mau jua..tapi ia memang selfish jua,tapi aku.. napa mau.. ish APAKANZ~(kes membalasi),hahaha..anywayz.. thankz jua.tapinya..ngaleh nyamu tym puasa duty..inda minum,tapi becakap banyak~yatah ku sasak tu..blank jua otak olehnya...pasal mengikut kajian...ani banar2 ni.. orang yang kelaparan otaknya slow sikit..(AL JGN CKP APA2,AKU TAU APA LO NAK CAKAPKAN)..so ada blank ada gagap ada so on lah...

then aku di sibukkan lagi dengan perihal p.a ku..which i lyk~huhu..inda apa..dugaan...jam2 seterusnya aku tetido menanti sungkai

WAKTU SUNGKAI:
haha..time kan sungkai aku bz bejalan dengan tugasku yang mesti kuselesaikan.. lepas balik rumah around 20 min lagi kan sungkai..aku ah..sibuk2 cia jua be chating sama upload gambar... al lalai bah ku jadinya....then bapa ku memanggil.. ku pikir apa.. rupanya2 azan kan abiz udah.. aku lalai dengan laptop ku yang canggih ani..hahaha....;p..

end of story..
AKU sungkai dengan ayam salai,minuman puspa,roti john,sayur ubi,ikan yu,sausage,apa lagi ah..banyak lah..WELL nasi Goreng lah nasinya..hahaha..k ADIOZ~!

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT