AddyFahmi

AddyFahmi

Tuesday, September 2, 2008


huh........... dunia dunia..emangnya susah banget ya hidup di dunia ni....luahan rasa tah ku ni..kadang2 ah.. kalau orang minta tolong~yes ku tolong~tapinya..kalau diri susah sangat then nak minta tolong....huh!! susah banget orang nak tolong..atu tah kata org lumrah dunia....cuba nanti orang susah banget,pastu minta tolong patku...then aku tak tolong~apa rasanya..nanti...aku balas balik...yee...rasain!~

p/s:-
tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati..tiada niat mengumpat,mengata menyindir~ani luahan dari ku dan saudaraku yang terkena jua kes macam ani..so yang pernah buat macam atu..ingat2 tah..inda kan selalunya kamu atu senang...inda jua selalunya susah..tapi payback time.. akan terkena jua tuu..~~~sapa tau..wallah hualam bissawab.!!

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT