AddyFahmi

AddyFahmi

Sunday, September 21, 2008

ok..malam terakhir bulan ramadhan

hmmm..okey dokey..hari ani aku lunch ma zaty,ryan and awang alip..di beribi..makanan buleh tahan..and thankz to zaty pasal belanja..gatal tangan ku kan update blog bah..huhu..anywayz.. wat do i feel today?..

hehe..first off all.. secara jujur nya hehe..air mata jantan ku keluar mendengar takbir raya yang ku download dari internet..sedih berabis ku..aku rasa macam baru saja nini ku meningal padahal..5 tahun udah..aku rindu ia berabis..tapi si samping atu aku tekanang kan nasib ku sendiri..fikir2kan.. ah..bersediakah tani kalau tani jadi anak yatim suatu hari nanti?apa rasa anak2 yatim sekarang ani..ok lah.. anak yatim sekarang ani apa jua kan di kasiankan''kata si kawan'' inda..yang penting mustahil walau pun indungnya lama udah nada and dorang biasa udah dengan keadaan atu..mustahil dorang inda rasa kekurangan..kalau dorang inda rasa kekurangan beerti. dorang di buai dengan keindahan dunia and dorang pentingkan diri sendiri...

hhmmm....oryt.. b4 jalan ke rtb..dalam keta aku sedih lagi mendengar berita yang cakap pasal anak yatim..aku rasa aku beruntung wah..masih ada bapa..masih ada mama.. tapinya...aku sedih..dalam imaginasiku..kalau buleh first day raya..aku mau sebagai anak..kan bepeluk dengan bapaku and mama ku..kamu dapat buat kah?tepikirkah kamu tu?pasal kan mustahil dorang inda merasa kan memeluk tani..kalau buleh tah..ku kan cakap minta maaf bah arah dorang..aku kan peluk sekuat2 hati ku..kalau buleh cium pipi dorang..entah..sayang ku..mcm..aku inda tahu apa rasa anak2 yatim bah..aku inda tau apa rasa indung yang kana buang uleh anak sendiri..entah..imaginasiku terlampau foward..tani bayangkan kalau dorang nada lagi..adakah tani bepeluang kan buat mcm atu?tangisan air mata bedarah pun inda beguna..

aku inda tau...dunia and manusia sekarang ani..sesetengahnya dah di buai kemodenan.inda ingat yang tani di dunia ani hanya sementara...pasal ku emosi mcm ani ani..pasalnya..aku akan bekerja dengan pekerjaan yang akan menghadapi kematian saudara islam..kematian manusia..and aku pernah menangis jua.....masa ku melawat saudaraku di hospital.. bapa anak atu menangis meraung2..satu wad mendengar pasal anaknya nazak.."jangan tinggalkan bapa lai...sayang bapa kan kau"wah..mcm kalau aku anaknya..aku rasa terharu....huhu....tapi masalahnya..ada sesetengahnya..ada indung di cuaikan..memang aku pernah meninggi suara arah parents ku..tapi lepas atu aku sedar aku besalah..apatah lagi aku marahi abang ku..mcm nonsense bah yang ku marah atu..huh....tuhan saja tau apa ku rasa ani..aku inda puas hidup selagi aku inda dapat membahagiakan keluarga ku..aku inda puas hidup selagi aku alum menyenangkan indung ku..and aku alum ready untuk kehilangan dorang sampai bila2.

tinggal beberapa hari saja lagi kan hari raya..is it aku akan bejumpa hari raya akan datang?tani inda tau apa akan berlaku dalam masa setahun yang akan datang..ada kata pepatah..buat apa yang patut di buat selagi perkara atu bukan perkara yang di murkai allah... hari ini kita buat separuh??tapi adakah akan ada hari esoknya untuk tani buat 100%??

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT