huhuhu...apa ceta hari ini???hahaha..anywayz..aku inda ambil banyk gambar masa ani(kan cakap sabah bah ku)kekeke....hari ani masuk 18hb oktober minggu ketiga hari raya...masih lagi ada open house apa..berat badan ku pun makin naik...adui.. aku lihat muka ku pun makin teruk dan teruk...ok lah after dis diet seimbang and exercise insyallah..ahakz..ia ke....????hhmm.. di malam aku ma alip liat wayang senario...
ku pikir tah siok cerita senario ah...apa lawak dorang ah..entah lah no cement eyh comment..liat sendiri lah k..ada kan..aiskrim tempat ampir aulait cafe atu..nyaman..baik tah kamu cuba..huhuhu...3 ringgit toh..lepas kami liat wayang(sambung ceta) kami ok lah balik kan ke keta..alip paking ampir keta ku..lepak2 punya lepak..akhirnya kul 10 lalu jua kami balik..entah probably isnin ani jalan lagi kami..(dalam hati) " tahun depan mcm ani kah jua toh''...hhmmmm hope2 lah..kalau umur panjang..
ani aku kan mengubah jiwa ku kembali mcm dulu...step by step kembali ke pangkal jalan..jangan tani ninggalkan sembahyang ani...dosa bah..uhukz...doakan ku berjaya k...pasal still in process untuk melakukan perkara yang suppose orang islam lakukan..jangan sia2kan pengorbanan nabi muhammad s.a.w untuk menaikkan islam.
ku pikir tah siok cerita senario ah...apa lawak dorang ah..entah lah no cement eyh comment..liat sendiri lah k..ada kan..aiskrim tempat ampir aulait cafe atu..nyaman..baik tah kamu cuba..huhuhu...3 ringgit toh..lepas kami liat wayang(sambung ceta) kami ok lah balik kan ke keta..alip paking ampir keta ku..lepak2 punya lepak..akhirnya kul 10 lalu jua kami balik..entah probably isnin ani jalan lagi kami..(dalam hati) " tahun depan mcm ani kah jua toh''...hhmmmm hope2 lah..kalau umur panjang..
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT