
hahahaha....nyanyat jua toh kami atu...alip aku and awang Q.., 3 kali tah dalam sebulan tido di hotel....keraja kami apanah..main UNO....yg ku sasak~aku bah yang di lahirkan bertuah ani inda bertuah lawan dorang...sasak ku very most....ahakz...ishh....bila tah ku kan manang???kami check in kul 12,afta ku abis skulah tgh hari..., afta kami check in kami jalan shoping..yang ku hairan, baru ku sadar yang aku ganya yang banyak shopping..dorang tau makan saja..hahahaha..inda apalah...aku halalkan..nanti aku lagi menumpang makan makanan dorang.hehehe..
cuba bayangkan ah...kami check in kul 12 tgh hari,afta that kami keluar ke rtb kan liat p2f,lepas p2f kami ke rumah adeb,mamanya melagau makan,makan nasi ayam....nyum2~and kami balik dari rumah adeb kul 1.30 PAGI!!!!hahahaha....Setibanya di hotel kami main uno..and bayangkan kami tidor pukul 5 pagi!!!!hahahahaha....bila tah ku kan tido dengan senang lenang ah?...huhu
next hotel?????hhhmmmmm...adang2 tah..ijab ku tinggal di bilik.panjangnya 7 kaki,lebar 3 kaki..hahaha..lurus kah tu.. a.k.a kubui..keke..inda siok toh
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT