AddyFahmi

AddyFahmi

Sunday, November 16, 2008

BORN LUCKY?

UNO The games!~ hahaha...FEEL THE HEAT BURNING MASA ANI DALAM HATIKU...sasak ku..napa aku malang banar atu kan...inda pandai manang bah main games ani...HUH!!! cerita pasal malang ani..kemarin hari yang sangat malang untuk ku
huhuhu...kemarin.afta kami check out,kami ke supa save lah kajap,kan isi parut..buleh otw ke supa save atu ada tangga,kira tempat shortcut,yatah ada lungkang jua,masa ku kan turun tangga,ada org melintas jua,then ku terasa ia terpijak basi lungkang ah..,lepas atu.. aku inda sedar..rupanya basi lungkang atu tarus tersapit pat kasutku.. HUH!!!! buleh..org atu ketawa saja...aliff lagi ketawanya melabang...kan menolong tah ia inda... ketawa ganya kaja nya...yang ku sasak ketawanya atu tunjuk2 kdiaku... sampai org yang buat salah atu pun..buleh tekidum dengan giginya yang rumpang ah...toh sasak tah ku tu...lalalala.... malu jua ku tu...

selepas atu..afta shopping apa,kami jalan lah,kan ke restauran my nest cafe lu.. hajat kan ambik duit dulu.ok..dalam perjalan pergi dan balik restauran kami ok.. segalanya lancar.. hahaha..afta that kami tukar keta,pakai keta ku lah lagi....before perjalanan kami lebih jauh..ku kan pam tyre keta lu.salnya kurang angin..mood ku masih ok...tym ani..tapi tertukar tah lagi mood ku atu jadi sasak, afta tube tayar keta ku masuk lungkang!!!!!AAARRRRGGGHHHH~ inda kan membuang masa toh..ok...aku terpaksa jalankan ke depan keta ku sikit untuk ambik tube angin tyre ketaku ah... udah ku gulung2 balik bakas pam atu...MALANG menimpa diriku lagi...bagas CHEWING GAM MELAKAT PAT KASUT KU....huh..betimpa2 jua tu masalah atu.....then..ok lah..kami menuju ke kedai urut afta atu...lalalalalalala....alif saja tau kisahnya... THE END!.

tapi minta maaf ku pat Q and Alif k mun ku buat day kamu bertukar tarus..sorry! TAPI thankz jua sal bawa aku lepak sama2..i dont mind jadi yang lalala... tapi aku puas sal stres ku,aku rasa berkurangan...biasalahkan..masalah stress inda lari dari semua...;p

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT