hmmm...dengar saja promo atu well im shocked ada jua, ntah lah tapi mcm2 lah ku rasa.anywayz.. aku lahir dari rancangan atu jua.ZATY act as my mentor. banyak kenangan ku sama zaty, tym atu pun ku rapat ma aliff.. and well didi my intake also..tapi kira ia senior lah in pelangi just for a few month.
banyak yang ku perolehi sepanjang rancangan dj 60 saat last two years, zaty,aliff and didi, kami selalu kuar jalan2 before actual day of the competition.saingan banyak bah..zafreen got a nice voice, sapa lagi si sham...banyak lah..perasaan takut atu ada jua..payah ku kan cerita kalau kai text ani..anyways lets singkap singkap about alif,zaty and didi.
ZATY:
orangnya happy go lucky.first jumpa ia, i know shes approachable. ia selalu jua jadi bahan buli, tapi i lyk coz ia mcm endah tak endah,ingau inda ingau,peduli pun inda peduli..inda tau sekarang ani mcm sensitive sikit..yakan zaty???hehehe, zaty always bagi support sampai sekarang ani yang buatkan aku terharu ada jua. hahaha..appetite kami sama..luruskah ejaan ku toh?anywayz.. zaty ia inda pikir apa org len akan cakap tentang ia..haha..selfish jua sikit orgnya...tapi sanang untuk bekawan lah.. thankz for everything zaty ah..
MARCH.
* Berpesonaliti menarik dan menawan.
* Mudah didampingi.
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
* Suka pada kedamaian.
* Sangat peka pada orang lain.
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
* Tahu membalas dan mengenang budi.
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
* Suka berangan-angan.
* Suka melancong.
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan.
nanti aku update pasal aliff and didi..inda ku sempat ni.salnya ku kan jalan.hehehe.
ok sambung about DIDDY plak ye..
pic source:sukun914.blogspot.com.
About didi...hhhmmmmm weelllll aku belum berapa kenal kdia ani lebih mendalam..tapi wat i know ia ani entah kering jer~haha.masa dj 60 saat ia juara untuk rancangan atu..well aku yang se intake sama ia,sama mentor kecundang..memang ada sedih habis..tapi well~ mana kesilapan ku..atu yang perlu aku perbaiki..anywayz....ia jenis happy go lucky plang jua sikit..huhuh..aku inda tau eyh cana kan describe sal ko ani didi...salnya makin jarang tani jalan sama2..keke.
Let's go now for the next person..ALIFF.
pic source: aliff914.blogspot.com.
wwwelllll.........MANUSIA YANG TERKENAL DENGAN MULUT BERACUN!~~~memang on air beracun,tapi off air or in reality lagi beracun tahap gaban kalah si BERACUN..huhu..alum ia pernah kana siram air lungkang ke mulutnya toh..huhu..kalau tah buleh air clorox.haha...tapi advantage is dunia inda akan sunyi wif alif..luaran beracun nampak gagah..tapi i know dalamannya pudar.he also need support.atu bg pendapatku lah...ia nampak happy pada luaran,tp inda kitani tau dalamannya..sal aku rasa penuh dengan confusion.aku dapat liat kalau ia inda puas hati arah ku or sapa saja. tapi kalau orang inda kenal ia..memang rasa kan di bunuh2 ni kdia ani..mulutnya lada beratus biji pun inda tani puas kan ngasakkan pat mulutnya..kalau meriam pun di tembak arah mulutnya atu pun masih tani inda puas tu....paham2 tah kamu..hehehe...tapi semuanya aku tau cuma untuk jokes..kalau nada jokes sunyi jua kan.. tapi yes aku akun kadang2 stres jua sama ia,tapi kadang2 stres kurang jua ulehnya..hhmm..ia full of positive thingking tapi actualy mcm 40% saja kali..haha..dunno..ALIFF,RYAN,ZATY..tiga orang ani alwayz bagi aku semangat..thankz for ur support guyz..terima kasih yang tidak terhingga lah..
DISEMBER
dj 60 saat 06 full of great memories.
ZATY:orangnya happy go lucky.first jumpa ia, i know shes approachable. ia selalu jua jadi bahan buli, tapi i lyk coz ia mcm endah tak endah,ingau inda ingau,peduli pun inda peduli..inda tau sekarang ani mcm sensitive sikit..yakan zaty???hehehe, zaty always bagi support sampai sekarang ani yang buatkan aku terharu ada jua. hahaha..appetite kami sama..luruskah ejaan ku toh?anywayz.. zaty ia inda pikir apa org len akan cakap tentang ia..haha..selfish jua sikit orgnya...tapi sanang untuk bekawan lah.. thankz for everything zaty ah..
MARCH.
* Berpesonaliti menarik dan menawan.
* Mudah didampingi.
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
* Suka pada kedamaian.
* Sangat peka pada orang lain.
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
* Tahu membalas dan mengenang budi.
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
* Suka berangan-angan.
* Suka melancong.
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan.
nanti aku update pasal aliff and didi..inda ku sempat ni.salnya ku kan jalan.hehehe.
ok sambung about DIDDY plak ye..
About didi...hhhmmmmm weelllll aku belum berapa kenal kdia ani lebih mendalam..tapi wat i know ia ani entah kering jer~haha.masa dj 60 saat ia juara untuk rancangan atu..well aku yang se intake sama ia,sama mentor kecundang..memang ada sedih habis..tapi well~ mana kesilapan ku..atu yang perlu aku perbaiki..anywayz....ia jenis happy go lucky plang jua sikit..huhuh..aku inda tau eyh cana kan describe sal ko ani didi...salnya makin jarang tani jalan sama2..keke.
Let's go now for the next person..ALIFF.
pic source: aliff914.blogspot.com.wwwelllll.........MANUSIA YANG TERKENAL DENGAN MULUT BERACUN!~~~memang on air beracun,tapi off air or in reality lagi beracun tahap gaban kalah si BERACUN..huhu..alum ia pernah kana siram air lungkang ke mulutnya toh..huhu..kalau tah buleh air clorox.haha...tapi advantage is dunia inda akan sunyi wif alif..luaran beracun nampak gagah..tapi i know dalamannya pudar.he also need support.atu bg pendapatku lah...ia nampak happy pada luaran,tp inda kitani tau dalamannya..sal aku rasa penuh dengan confusion.aku dapat liat kalau ia inda puas hati arah ku or sapa saja. tapi kalau orang inda kenal ia..memang rasa kan di bunuh2 ni kdia ani..mulutnya lada beratus biji pun inda tani puas kan ngasakkan pat mulutnya..kalau meriam pun di tembak arah mulutnya atu pun masih tani inda puas tu....paham2 tah kamu..hehehe...tapi semuanya aku tau cuma untuk jokes..kalau nada jokes sunyi jua kan.. tapi yes aku akun kadang2 stres jua sama ia,tapi kadang2 stres kurang jua ulehnya..hhmm..ia full of positive thingking tapi actualy mcm 40% saja kali..haha..dunno..ALIFF
* Sangat setia dan pemurah.
* Bersifat patriotik.
* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
* Bercita-cita tinggi.
* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
* Seronok bila didampingi.
* Suka bercampur dengan orang.
* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
* Tidak pandai berpura-pura.
* Cepat marah.
* Perangai yang mudah berubah-ubah.
* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
* Benci pada kongkongan.
* Suka berlawak.
* Pandai buat lawak dan berfikiran logik
dj 60 saat 06 full of great memories.
muahahahhaa... kuang ajo!!!! kan guring limpang ganya ku nda membaca post mu ah... huh... sila kemukan lagi bnyk2 psl ulah dj aleep ah... hehehe... lada beratus biji meriam kana timbak nda papa??? cisss sungguh berani kamu!!! biasa la aku kan manusia yang tembak pun tak lut pang pang pun x mati!!! p kan aku salute ko ehh ko tau luaran ku happy dalaman nda atu eh... 'tabik' well life must go on... lalalala... sakit mua ku ehh tawa ah;p
ReplyDelete