AddyFahmi

AddyFahmi

Monday, December 29, 2008

MAKAN LAGI WUHHOO!!!

wahhh..bidanya aku atu..baru ku perasan..bular bini2 liat aku and cakap cute..hahahahahaha
hhhmmmm...dalam gambar awu mcm kurus..tapi kalau di liat in reality...hahaha..mcm kan sama saja mcm aku..kekeke
bowh..nampak tahi lalat di tangannya...jom kita tengok personality org yang ada tahi lalat di tangan;

Rahsia tahi lalat

Masyarakat pada zaman dahulu mengenal seseorang dgn melihat tanda pada badannya.Diturunkan di sini firasat tentang tahi lalat. Sejauhmana kebenarannya tidaklah diketahui dgn jelas. Namun begitu,ia biasa diajarkan di kalangan Masyarakat Melayu.Hanyalah sekadar menambah pengetahuan.

(Lengan kiri)
Menepati janji dan rajin

( Lengan kanan)

setia dan taat kepada atasan

ewah2..iakah??hehehehhee..


ni lamb chop yang ku makan...very da nyaman..berabiz..ganya tym kami makan ani aku ada msalah sikit kan makan..sal isi pipi dlm mulutku kuyak..sal gigi ku tambuh lagi..kekekmcm kanak2 aku ah..tumbuh gigi..ahakz..jgn jeloz

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT