
huh..ekeke malang nasib ku kemarin..kali ani akan ku kunci sandal or selipar..
baru ku tah ku pernah dengan yakin dan seyakinnya ku cakap aku inda ikhlas mendangani si awang alip jalan...hahaha..sowe lip ah..ukan ku inda ikhlas..awal2 aku memang ikhlas..tapi after ku balik2 liat jam..campur dengan kengalihan,campur lagi dengan aku ingau kan news, yatah terdetik di hatiku mcm aku tu inda ikhlas..sal aku kusut saja bah..,baru tah tu aku inda ikhlas...inda ku tau kenapa..mungkin sal aku tu banar2 kusut..aku lagi alum balik kerumah dari kemarin..i mean singgah di rumah untuk ambil baju and tarus jalan tido pat umah kawan...huhu..
walau apapun..menjadi seorang jururawat atu memang ku ikhlas...ikhlas seikhlasnya...masa aku attachment pun ..bab pahala aku inda pernah terpikir..yang aku terpikir saja..aku mau tolong orang,tolong and tolong and i love it~..lain rasanya kalau menolong org ani and ia happy..yatah kan ku practikkan dlm kehidupan seharian ku jua..terutamanya my relative...
ok lah....bab selipar..mengapa ada gambar atu..hahaha..kan aku join alif ke klinik..mendangani alif bah..well mendangani PESAKIT~lalala..gila tetido2 jua ku di klinik mendangani ia ah...jam 4 lalu baru kami balik...yatah masa balik kami bekelaie cakap bab pahala and ikhlas..yang jawapannya aku hampir2 kalah sal aku inda pandai explain bah actualynya..tapi apa yang di cakapkan alif..memang aku inda setuju.banar alif...aku yakin dengan seyakinnya..walaupun berpuluh tahun ku menjaga org sakit..insyaallah berdoa tah ku banyak2 tu supaya hatiku inda akan pudar untuk ikhlas menjaga patient.amin!!!!!
entah perkelahian kami nada penghujungnya..sampai ke depan main door RTB ah..hehe turun tah ku dengan selambanya...udah ku masuk RTB atu aku rasa jalan ku atu ingkang2.mcm lain bah..hehe..then udah ku tunduki rupanya selipar ku setampik salipar basahan si alip!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!! di RTB!!!!!selipar setampik lain!!!!!!!!!!!!!hahahahaha....sekalinya ku toleh kebelakang si alip baru kan kuar simpang..belari tah ku tu ...TANPA menghiraukan org yg menagur aku ''hi addy'' hahaha...apa inda...malu berabis kali ku tu kalau selipar ku setampik lain.apa usulku..kekeke...udah ku belari...nasib si alip tenampak aku melambai kdia..ngalih eyh...and release lah..kekeke..alum ku buka pintu ketanya..ia sudah ketawa..meaning tau tah ia udah bab selipar..hahahahaha..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
walau apapun..menjadi seorang jururawat atu memang ku ikhlas...ikhlas seikhlasnya...masa aku attachment pun ..bab pahala aku inda pernah terpikir..yang aku terpikir saja..aku mau tolong orang,tolong and tolong and i love it~..lain rasanya kalau menolong org ani and ia happy..yatah kan ku practikkan dlm kehidupan seharian ku jua..terutamanya my relative...
ok lah....bab selipar..mengapa ada gambar atu..hahaha..kan aku join alif ke klinik..mendangani alif bah..well mendangani PESAKIT~lalala..gila tetido2 jua ku di klinik mendangani ia ah...jam 4 lalu baru kami balik...yatah masa balik kami bekelaie cakap bab pahala and ikhlas..yang jawapannya aku hampir2 kalah sal aku inda pandai explain bah actualynya..tapi apa yang di cakapkan alif..memang aku inda setuju.banar alif...aku yakin dengan seyakinnya..walaupun berpuluh tahun ku menjaga org sakit..insyaallah berdoa tah ku banyak2 tu supaya hatiku inda akan pudar untuk ikhlas menjaga patient.amin!!!!!
entah perkelahian kami nada penghujungnya..sampai ke depan main door RTB ah..hehe turun tah ku dengan selambanya...udah ku masuk RTB atu aku rasa jalan ku atu ingkang2.mcm lain bah..hehe..then udah ku tunduki rupanya selipar ku setampik salipar basahan si alip!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!! di RTB!!!!!selipar setampik lain!!!!!!!!!!!!!hahahahaha....sekalinya ku toleh kebelakang si alip baru kan kuar simpang..belari tah ku tu ...TANPA menghiraukan org yg menagur aku ''hi addy'' hahaha...apa inda...malu berabis kali ku tu kalau selipar ku setampik lain.apa usulku..kekeke...udah ku belari...nasib si alip tenampak aku melambai kdia..ngalih eyh...and release lah..kekeke..alum ku buka pintu ketanya..ia sudah ketawa..meaning tau tah ia udah bab selipar..hahahahaha..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT