
pernah sekali aku terpikir and ku pikirin..adakah semua orang apabila berkawan dengan aku akan rasa puas hati?hhmmm.. entahlah..dunia dunia..kadangnya dalam kehidupan sekejap tani di atas sekejap tani di bawah..ragam berkawan mcm atu jua,ada kawan yang kajap baik kajap jahat.oh well..i dont care yang penting kesetiaan dalam persahabatan..pernah sekali aku lupa text a.ka greetin bufday bestfwenz ku..aku rasa marah arah diriku..sedangkan kdia inda pernah lupa untuk text aku..hmmm... y!!!!!!!!!!!! sebab lalai bah..
pernah ku terpikir jua bah..adakah kwn tani yang selalu sama tani ani akan cakap 100% benda yang lurus atau cuma 10%,pernah kah dorang terpikir uuntuk jaga hati kawan?pernah kah dorang terpikir untuk inda mengumpat kawan?and pernahkah dorang terpikir untuk caring pat tani???hhhmm..ku pikir pikir ku pikir pikir....hehehe..i dont know..
owh ya bagiku..kalau kan bekawan sama aku..biar ikhlas..aku inda pernah akan makan kawan dari belakang..kecuali aku inda puas hati arahnya..so akan ku luahkan tmpat yang ku percaya..cuma...adakah kawan tani ani akan percaya apa yang tani ckp,jaga hati and sebagainya??hhhmmm curious..
inda apa..yang penting tym ku membuat ani aku rindu 5 of my bestfwenz yang entah apa habarnya..lalai dgn bini2 cia kali..or bz dgn kaja..or entahlah..
jgn ambil jalan pintas untuk judge aku..orytz,,
pernah ku terpikir jua bah..adakah kwn tani yang selalu sama tani ani akan cakap 100% benda yang lurus atau cuma 10%,pernah kah dorang terpikir uuntuk jaga hati kawan?pernah kah dorang terpikir untuk inda mengumpat kawan?and pernahkah dorang terpikir untuk caring pat tani???hhhmm..ku pikir pikir ku pikir pikir....hehehe..i dont know..
owh ya bagiku..kalau kan bekawan sama aku..biar ikhlas..aku inda pernah akan makan kawan dari belakang..kecuali aku inda puas hati arahnya..so akan ku luahkan tmpat yang ku percaya..cuma...adakah kawan tani ani akan percaya apa yang tani ckp,jaga hati and sebagainya??hhhmmm curious..
inda apa..yang penting tym ku membuat ani aku rindu 5 of my bestfwenz yang entah apa habarnya..lalai dgn bini2 cia kali..or bz dgn kaja..or entahlah..
jgn ambil jalan pintas untuk judge aku..orytz,,
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT