i dont know wat to do~ so buang boring..ku check2 blog aliff.mana tau ada muha ku yang cute..sekali cek punya cek..realize ku kan pics si alip ani..rupa2nya kdia tah dalang mengapa ziana zain makin menurun..pasal ziana zain pandai menaikkan kirai satu saja..tapi diva sorang ani..dua2nya sekali bah naik kirai asal begambar..kalau kamu inda pecaya cek blogg nya.cek setiap gambarnya..haha..berlainan tempat dan masa..tapi posing yang sama..lalalala...aku posing pakai peace kana tagur..diri sendiri apa kurangnya brother..hahaha..kasian ziana..anak murid tak mengenang budiAddyFahmi
Monday, December 8, 2008
protege ziana zain
i dont know wat to do~ so buang boring..ku check2 blog aliff.mana tau ada muha ku yang cute..sekali cek punya cek..realize ku kan pics si alip ani..rupa2nya kdia tah dalang mengapa ziana zain makin menurun..pasal ziana zain pandai menaikkan kirai satu saja..tapi diva sorang ani..dua2nya sekali bah naik kirai asal begambar..kalau kamu inda pecaya cek blogg nya.cek setiap gambarnya..haha..berlainan tempat dan masa..tapi posing yang sama..lalalala...aku posing pakai peace kana tagur..diri sendiri apa kurangnya brother..hahaha..kasian ziana..anak murid tak mengenang budi
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
wah3... i saman u... p nda jadi sal aku kiyut arh pic ah... lawa ehhh.. i laik!!!
ReplyDelete