AddyFahmi

AddyFahmi

Friday, January 2, 2009

HMMM.....


mcm wow kan...hehehe..makan bersama addy fahmi lagi..semalam ku sama ryan bejalan lepak.aku inda tau ke mana kan ku tuju afta news,alif and Q inda belaku.last2 ku text awang ryan..akhirnya ia ok..then first target was coffee bean..tapi akhirnya kami duduk jua di kerusi lamee restoran....tapi boring..internet servicenya lagging berabis and da most..,nasib lah jua ada linksys...btw sebutan yang ku always salah semalam was...''header'' i pronounced it ''heeder''haha.my bad;p, ''linksys'' i pronounced it as ''linkiss'' oh well dont care..tapi i need to change it asap jua..

ok masa kami ngoder makanan atu kan..im attract with the display picture dalam menu atu..semuanya menyelerakan..tapi wat i interested most was the second pic above ah..mcm sizzling,tapi bukan jua..yatah namanya idea creative ni..setiap restoran berusaha untuk mencari idea2 untuk memajukan restoran dorang..jua lagi tempat restoran ani ada carta wah..hahaha..carta makanan apa yang top di sana...

oh ya!,ceta pasal my food..masa my food datang..aku sakai..keke..kan makan di mana..adakah di mangkuk mcm belanga atu atau di mana,...ryan pun not sure..lol! sekalinya,ada lah jawapannya..makan di mangkuk rupanya..mcm makan ala2 steambot..hehe..how was it?hhmmm for me was ok..coz i lyk beancurd.sal dlmnya ada beancurd.lurus kah ejaan bean.... wat so eva.hehe..

p/s: thank to ryan sal dangani aku jalan wifi and makan k..sowee inda ku dapat belanja malam tu..pasal tut and tut tut tut(explicit content)hahaha...nada deyh..sal alum ngam masanya...jgn jara;p and lurus kan my grammar ah kalau salah..maklum budak baru belajar..haha

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT