AddyFahmi

AddyFahmi

Friday, January 9, 2009

wow~

wow....hehehe...makan lagi...tapi kali ani aku inda makan banyak..aku makan keropok saja..pasalnya before akan makan dah...kali ani kami lepak di farm basket..pada permulaannya alif inda mau akhir balik..last2..kan pukul satu baru ku balik ke rumah..huhuh..kapisan..

actualynya before kami makan di farm basket ani kami main bowling..hahaha..masa main bowling ada krisis riak..aku kana ucap gitu sih..kekk...anywayz..atu ulah yg inda tersenghaja...and aku akan try untuk avoid k..anywayz.. masa main bowling...first game aku manang..mngalahkan..alip&Q..oleh kerana kesombonganku tahap gunung evrest..aku kalah di game yang kedua...lalalala...

HEHEHE....

nanti aku akan cuba belatih bersungguh2 untuk mengalahkan dorang..keke..btw..yatah afta kami main bowling..kami pikir punya pikir tempat lepak..kali ani si Q in join tapi swap ngan nawang ryan...huh...first tym ku makan di farm basket..kan bawa mkn pat thai food actualy..pasal aku pernah makan makanan tapaunya..and nyaman..cousin ku lah yang beli..nanti lepak sana ya bro alip,Q and ryan..ahakz...

alahai..next week start skulah...kurus tah ku ni~





No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT