.jpg)
wow.... happy birthday to me~ yeah..i've learn alot sepanjang carieer ku~ani gambar ku jam 8am in the morning driving to no where~hehe
now.. ku masa ani di sekulah adik ku...my lovly lil sis..kan jumpa ia and cium ia..well inda ku tau salnya ku jarang jumpa ia dah..yatah ku rindu..and di bawah ani gambar2 sepanjang my birthday.jpg)
.jpg)
hai semua..thankz to u all yang bagi greetin pat ku k... welll let me story hows my day..
pasal text yang ku kana bagi nanti i post.
ok 07-05-2009 my 21st birthday:
7am;
ku bejalan2 inda tau kemana tujuku yang penting aku jalan and jalan...
8am;
8am;
ayung ku bejalan,kira2 kul 8 am lah aku ke skulah adik ku...kan ku cium ia,,kan jumpa ia lah..inda ku tau sal aku rindu ia..hehehe entah lah..mcm org first aku kan jumpa on my birthday ialah adik ku atu
9am;
9am;
dalam sembilan lalu aku ke rtb..kononnya after ryan abis duty aku kan bawa ia jalan2.. sekalinya hmmm...yalah kan..ia ada kawang lain so ia sama kawannya... then ada lah kisah di sebalik d RTB ni ku jadi moody tahap gaban..moody ku yang melampau..tapi aku bawa relax jer....so tym ku d rtb ani aku ambil kesempatan buat ku punya claim and segala lah. tiba2 hp ku bebunyi lagi yang membuat ku happy and tersenyum bos ku di news centre greet aku...kekeke... tapi moody ku tetap ada lah..so aku bawa Q jalan..aku kol dari opis kan bawa ia jalan lunch skalinya ia inda dapat...huh.... moody ku melampau tah lagi..sal aku nada kawan kan lunch on my birthday..aliff ku kol inda bejawab tidor tah kali...so aku
text semua best friend ku yang 5 org atu untuk lunch..sekalinya dua org ja yang mau jalan lunch..
11am:
text semua best friend ku yang 5 org atu untuk lunch..sekalinya dua org ja yang mau jalan lunch..
11am:
aku balik dari rtb..kan jumpa my bestfriend kul 1pm di tempat bowling... wow..ada masa dua jam..so apanah yang ku buat..aku kali ani membazir duit untuk ear candling..hahaha org yang bagi aku treatment atu tempias oleh moody ku...cana inda ku marah..udahtah bangang,mcm inda tau membuat treatment atu tah lagi...bahaya kali ah ..telinga bah toh.sekalinya ok ku go on jua...abis treatment kira2 dakat kul 12 lah
12tgh hari;
12tgh hari;
aku jalan2 and biasalahkan traffic orang balik skulah..so dalam kul 12.30 pm ku sampai di tempat bowling...yahoo... jumpa best bud ku..so moody ku decrease lah jua..aku belanja dorang makan jolibee and main bowling dua game.. kami abis kira2 kul 3pm
3pm;
3pm;
simah bawa aku jalan..kononnya kan beli hadiah untuk aku....wow.. lagi ku suka cousiin ku sorang ani...mwaaahhh3x i love u..hehehe..katanya bah pikirkan hadiah...apa saja yang kau mau and aku belikan..wahahaha...dalam otak ku mcm2 tapi kasian jua ia kan..indakan aku pilih yang mahal2.. so aku pilih antara,perfume,jam and kasut...last2 kami survey ketiga2nya....so survey punya survey dakat kul 4 lalu dah ni..aku pilih perfume....paning dah kami mencium bau2an..last2 ia belikan aku perfume lah..harganya 70$..thank you so much cousey..
5pm:
5pm:
kan balik ke rumah well kan celebrate..tp before that simah bawa makan pat ideal dulu..so aku go on aja..makan and makan..after kanyang kami balik lah.
7pm:
7pm:
Q sampai d umah..kami jalan lagi,sal ia janji kan bawa jalan..sal tgh hari ia inda dapat..so kami jalan and jalan..tapi malangnya aku inda ambil gambar sal camera ku abis battery,hp ku low battery...sasak ku..anywayz kami ke gadong~
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT