AddyFahmi

AddyFahmi

Monday, September 21, 2009

SELAMAT HARI RAYA

Hai semua.. yeah.. hari ani 1 syawal 1430 hijrah bersamaan 21 september 2009. banyak jua rintangan yang ku lalui, pahit manis, suka duka, senyum tangis dan tawa semuanya menghiasi duniaku.. anywayz.. hari ani berpeluang ku lagi berjumpa dengan syawal tahun ani.. aku ada buat sedikit perbezaan interm of silaturrahim.. aku cuba mengorak langkah lah untuk mengeratkan tali silaturahim.. kan menangis jua rasanya.. tapi hari ani inda seperti yang ku sangka.. ada jua kesedihan yang menimpa aku.. malas kan cerita.. antaranya sajalah.. aku inda sembahyang raya.. 2 tahun beturut2 sudah pasal ku duty kan dari 12am sampai 6am.. drive kerumah dari studio pun kan pitam rasanya.. so bukan di senghajakan lah.. my dad pun paham.. selalunya di bangunkannya.. tapi kali ani inda.

kdiaku yang penting ngalih lah.. aku duty raya petama, kedua dan ketiga.. yang penting untuk menghiburkan abiskita.. atupun kalau terhibur.. kalau inda minta maaf ku ah.....
aku rasa this year aku inda berapa beraya pasal komitment kerja.. to my adopted family... hai.. nanti ku beraya ke sana ah.. tadi inda kamu ada... hehehe..

anywayz.. miss to play badminton with u guys.. nanti main ah..kan kuyuskan badan..hahaha..da~

oklah.. kepada abiskita yang melawat blog ku ani.. chatters yang setia.. terima kasih semuanya.. kalau boleh biskita bagi komen regarding show ku..so dapat ku improve..kalau nada feedback dari biskita as listeners.. i assumed my show was great..so... can i hav your own personal feedback.. no offense.;p

SELAMAT HARI RAYA GUYS~

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT