Alhamdulillah, hari ani 16 June 2014, im Officially Diploma Holder, Belajar secara sambilan (part time) bukan sesuatu yang mudah, hampir saja ku kecundang di pertengahan jalan (beranti belajar) . Terima Kasih ku ucapkan kepada Sahabat ku Q' yang sentiasa memberi semangat motivasi untuk meneruskan perjalanan ku. Air mata memang pernah mengalir di pipi, hanya kerana mentally tired. tired yang bercampur campur, apa tidaknya, mempunyai beberapa komitment. komitment kerja. Siang Kerja di News, Malam kerja di Radio, dan Isnin-Khamis Belajar, kalau kelas ditiadakan, memang kerja sama ada radio ataupun News.. hari hari mesti ada yang kan di buat, masalah dengan mcm mcm.. u get what i mean mcm mcm... alahai.. kalau tah ada yang mengerti betapa beratnya tekanan mental ku masa atu.. masalahnya kan Bisai kalau ORANG faham bebanan atu.. seorang seorang lain bebanannya, jangan lah di samakan dengan diri sendiri.
Now.. perancangan untuk menyambung belajar. Mungkin untuk menyambung HND atau Degree. Bagaimana pula dengan perancangan kahwin? Buat setakat ani.. let me concentrate to belajar. Kali ani harap aku pulang yang di beri peluang untuk belajar baru kahwin. When my plan, change... so i have to make a new plan.. mungkin jua ada hikmahnya... tidak mengapa.. Allah maha mengetahui apa yang ku lalui.. dan aku hanya dapat berdiam diri dan bersabar..
Mungkin jua hikmahnya aku dapat kumpul duit? atau banyak lagi hikmah yang lainnya.. Wallah huaklam bissawab.
Apapun..ALHAMDULILLAH!! yayyy..


No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT