AddyFahmi

AddyFahmi

Saturday, July 19, 2008

OK..ON 17TH julai..hari khamis..kami aku and the geng a.k.a wira ukhwah.. ikut lah pertandingan malam suara syahdu(peraduan menambang syair dan bacaan puisi)


bawah ani suasana pengunjung..sowe inda clear gambar2 ku..sal aku pakai hp.hehehe
well... ani tah pentas pertandingan ah
lawa2 baju para peserta ah..sasak ku ..kali kedua kami ikut..baju kami jua yang paling..ehem..worst pakah..hahahaha
walau apapun....keputusan hakim aku tak berapa setuju..huh..inda memuaskan hati..ukan untuk pertandingan puisi..tapi syair..anyway..kami dapat no.4..hehe..last year no.5,handal jua kami ani..lawan ngan warga emas kali ah..adalah dari ex-ubd..yang penting markah kami 92%,numbur 3. 94%,inda jua jauh tu..
apa yang inda ku puas hati jua..dalam peraturan pertandingan5-6 minit,lebih dari atu putung markah..tapi kebanyakkan lebih jua..pikirkan tia,no.1 99% markahnya..and aku assumed dlm 10 minit persembahan dorang ah....HUH!..tahun depan kami cuba lagi..kami buat strategi..kami terais2,hahaha

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT