AddyFahmi
Wednesday, July 16, 2008
wat da heck~sedih ku eyh..sedih teramat sangat2...huh...salah ku jua bah..terlampau menyibuk hal org..tapi mcm mana tah jua..bahasa digunakannya salah waima bahasa pasar..nah sudah ku melurus kan..aku yang tekana balik..kana ucap bahasa melayuku pun inda lurus..kan ngusaikan bahasa eng org..huhu.atu padas..padas banar..niat ku cuma kan menolong..last2 kana plang balik.yatah..ku mikirkan ni..is it aku yang selalu kana pijak.or andang nasibku?or is it aku terlampau menyibuk hal org?or is it aku yang boring..terlampau berlurus? its ok lah..aku inda jua dapat buat apa2..janji aku inda nyakitkn hati org..so if sekirannya kesilapan ku atu,terguris,menguris,hati org..aku cuma dapat ckp..'aku minta maaf"..yang baik datangnya dari allah,,yang buruk dari aku sendiri..so i need to watch out ma words more..k adioz
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT