hhmm.. puasa dah masuk minggu kedua..pertanyaan adakah kita sudah sedia membiarkan ramadhan berlalu pergi??? huhu..kalau aku...NOPE!!!!I haVent do Anything Yet untuk ramadhan taun ani..KAMU udah Kah??jangan tah di sia2 kan ramadhan ani..aku ani kadang2 angat2 taie ayam plang..tapi..untuk menyedarkan kdiaku jua bah....ohhh wweeeelll.... nxt topic yeah..
hehehe..tadi ku bejalan ma couzin..sebelum beralih angin ke wywy sengkurong untuk sungkai..kami ke mall lah... jalan2..then di tingkat dua..ada lah pameran gambar2 ah.. cua liat d bawah ani ah..
hehehe..tadi ku bejalan ma couzin..sebelum beralih angin ke wywy sengkurong untuk sungkai..kami ke mall lah... jalan2..then di tingkat dua..ada lah pameran gambar2 ah.. cua liat d bawah ani ah..

gambar orang tuha ani lawa nyamu...huh..mcm beminat tarus ku kan mengambar2
ani gambar yang aku rasa patut menang..tapi inda menang..anyways.. gambar ani ah.. aku mcm kepayahan bah..mcm mana boleh org atu mengambil gambar ani ani ah.. batah ia menunggu tu burung ah..tapi ruggeeddddd lah~!ok lah.. nanti ku update lagi kalau sekiranya ku ke mall lagi..hahaha.. tak janji ...adioz~!

No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT