
hahaha....i dunno kan cakap and buat apa lagi untuk blog ani..walau apapun..hari ani.. hari ke 7 udah di bulan ramadhan..hhmm..sedih teramat sangat jua ku..terawih sampai ani pun ku alum..busy dengan hal ehwal dunia yang ada yang inda patut ku buat and buang masa saja and ada yang wajib ku buat kerana tugasan..inda jua dapat di apa2 kan kalau keraja....anywayz... lepas ani..duty ku ok..rumpang..and aku boleh menunaikan sembahyang atu..at least jgn meninggal kan ramadhan ani kata org wifout anything left..ramadhan datang sekali setahun..nada siaran ulangan nda dapat di putar balik..so tani inda tau bila tani kan mati,bila kiamat tiba..ingat jua tu ah.... enjoy2 jua..perihal akhirat ani tah yang ku takut ni...di dunia kalau pajah lampu dah ku trauma..ada jua takut atu.apatah lagi kalau sorang2 inda ku biasa nyamu..mesti jua ada kawan...tapi ku harap kawan ku dalam kubur ukan cacing ular and so on..amiinn... tapi apa usahaku???atu tah yang ku sedih tu..huhu..
anywayz.. apa kena mengena dengan display pic yang ku attach atoh...huhu..inda kan luahan rasa tah ku jua... kalau ingin kan kejayaan sebenar di dunia ani lakukan tah dengan ikhlas and biar bertanding secara sihat..ok plang tu usaha untuk kejayaan dengan cara yang...ehem2... tapi.. sampai bila..inda jua siok kann~.apatah lagi kalau sampai kawan makan kawan..."YOU SUCK I REALLY MEAN IT"->ahh..untuk kawan yang makan kawan di belakang kawan yang bergelar kawan yang langsung tiada niat jahat pada kawannya yang menganiaya kawan sendiri...wahahaha..pahamkan cia..anywayz.. yang membuat perkara mcm atu...plz.. lah...SO LAME!! udah tah k..
p/s; tiada kena mengena dengan yang hidup or yang mati,yang betian or yang kan terberanak,yang kan terkirit or yang udah terkirit..huhu...ADIOZ!!~~
anywayz.. apa kena mengena dengan display pic yang ku attach atoh...huhu..inda kan luahan rasa tah ku jua... kalau ingin kan kejayaan sebenar di dunia ani lakukan tah dengan ikhlas and biar bertanding secara sihat..ok plang tu usaha untuk kejayaan dengan cara yang...ehem2... tapi.. sampai bila..inda jua siok kann~.apatah lagi kalau sampai kawan makan kawan..."YOU SUCK I REALLY MEAN IT"->ahh..untuk kawan yang makan kawan di belakang kawan yang bergelar kawan yang langsung tiada niat jahat pada kawannya yang menganiaya kawan sendiri...wahahaha..pahamkan cia..anywayz.. yang membuat perkara mcm atu...plz.. lah...SO LAME!! udah tah k..
p/s; tiada kena mengena dengan yang hidup or yang mati,yang betian or yang kan terberanak,yang kan terkirit or yang udah terkirit..huhu...ADIOZ!!~~
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT