AddyFahmi

AddyFahmi

Friday, September 5, 2008

4september2008,hari khamis,masuk 4 ramadhan 1429 hijriah:

duty di pelangi fm... hey..hehe..macam biasalah mun duty hari khamis..ada segmen ucapan selamat hari jadi,ada segmen klinik minda,ada segmen dua saja dan romantika...untuk segmen yang pertama..ucapang selamat hari jadi..hehe..kali ani aku inda buat surprise kol..aku baik masa posa ani bah..hahaha aku main lagu2 yang latest di pelangi..,segmen hari jadi bejalan dengan lancar..no text from our boss...hehe..OMG release~

then beralih ke segmen yang kedua..segmen klinik minda bersama dgn DR E AH MENG~pakar motivasi dan kaunselor profesional..lupa ku apa tajuknya malam atu..walau apapun...awal2 segmen memang kapisan nada sms masuk langsung...rcs lagi hang..sasak peramba ee....,tapi afta mula kan topic then hangatkan suasana sampai mendidih..sms keep coming..hehehe happy jua saya tu..mcm sms atu lebih banyak dari segmen klinik yang b4 ku bawa..dr e pun suka lah..kami melayan lebih dari 10-16 sms malam atu..selalunya..9 or 11..saja~da...boring..ahakz..mlm atu banyak masalah cinta lah..feedback dari orang pun banyak..i lyk and i enjoy tarus lah show malam atu..mcm di terima lah cara ku bawa segmen mlm atu..pasal banyak yang cakap bah segmen klinik minda ani boring..bari kan tido...,yatah terpaksa aku cari jalan mcm mana cara untuk mengatasi..aku inda tau lah..yang penting malam atu aku enjoy..dr e pun inda pernah2 ketawa mcm malam atu..merah mukanya..mcm menahan tahi...hahaha..walau apapun.. segmen dua saja pun tetap hangat bah line pelangi.....huhuhu...thankz to all yang dapat menerima kdiaku on air..yang inda dapat menrima..silahkan antar komen disini.and ku cuba perbaiki...no heart peeling..ku sumpah saja..haha...nada deyh..ku cuba lah untuk atasi....K ADIOS~!

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR YOUR COMMENT