HUHU..hari yang penuh menyeksakan untuk aku..3 september 2008..biasa recording time untuk suara pelangi..haha..LAGU MAWI~dA~~ aku langsung inda tau lagunya sebenarnya..ganya udah ku mendengar lagu atu..mcm nada alunan bah..mcm straight ja alunan ujungnya..haha..so i go for it..sebelum atu,sebelum kami ke rumah adi rani..tempat me record.aku duty 6-8..huh!aku banyak lagi tersasul part atu..hahaha..well.. otak puasa..masalahnya..sebelum beduk inda tersasul..tapi afta makan..OMG..entah kenapakah ya..back to my sseetttoooorriii...hehe..afta duty..kami tarus chow jalan pat umah adi rani..memakai keta abg Q..wahaha..siok kali ah inda drive ani..i lyk~udah sampai..mcm biasa..yang mulakan zaty lah dulu menyanyi..haha...bot nyanyian zaty???no komen..nyanyian ku???ambuk pun mati mendengar kali...wahahahaha......JUST WAIT AND HEAR NANTI K..untuk raya segmen(suara pelangi).



No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT