
ermm...entah lah...THANKZ TO MY PALZ..YANG SANGGUP MENJAWAB TEPON KU TGH MLM KEMARIN..MALAYAN SORROW KU...
I still cant...i cant...mcm kan putus asa dah ku..lamah semangat dah..tapi cuba untuk mendaki,mengakai and memaksa diri ku ani...cuba tabahkan hati lah..FUUHHH~~ alhamdulilah jua...ada jua hikmah nya sembhyang atu banar..tenang banar rasaku after sembahyang..mcm kan ku jadikan bukan lagi macam tapi kan ku jadikan al`quran atu and sembahyang teman baik ku..insyaallah..inda dapat bejanji jua....iman ani..kadangnya luntur jua..
time ni aku sorang2 di studio..mengenang nasib sendiri..memikirkan my next step..kalau org memikirkan..mcm masalah ku atu inda plang berat..tapi hhmm.. aku yang merasa..ukan sikit masalah ku..anywayz..aku yakin segala2nya ada hikmah di sebalik apa yang allah bagi arahku..mungkin ani antara kemurkaan allah arahku,dugaan kah apakah i dunno..
tapikan...kalau di pikirkan..banyakk lagi orang yang lagi tersiksa dari aku ani...huhu...entahlah~
No comments:
Post a Comment
THANK YOU FOR YOUR COMMENT